De eerste dekentjes komen toe!

De eerste dekentjes beginnen binnen te stromen!

Wat haken jullie mooi zeg!
Brigitte, alvast bedankt, zo fijn gehaakt en wat goed van je om te denken aan het ‘kapje’ om de hoofdjes in te steken. Dat ideetje neem ik mee!

dekentje2

dekentje 1

6 gedachtes over “De eerste dekentjes komen toe!

    • Bij dit Thema kan je dat grote lettertype dus niet aanpassen :/.
      Ik ga me in de vakantie bezighouden met een betere layout,
      bedankt voor het advies, ik zal mijn best doen, Brigitte!

      • Het ziet er nu al veel beter uit, leuk hoor. Ik zal ook nog een dekentje voor jullie haken, wordt een gezamenlijk project met mijn zus. Veel succes met deze mooie actie.

Geef een reactie

