Nog nog nog!

Ook Karin stuurde een pracht van een dekentje op, met een heel leuk en mooi kaartje erbij. Wat lief.
Ik wacht nog even af en dan ga ik alvast de eerste dekentjes afgeven!

IMG_2702[1]

IMG_2703[1]

6 gedachtes over “Nog nog nog!

  1. Dat is ook een heel erg mooi dekentje, ik ben ook volop bezig, heb er 4 klaar en nog niet klaar hoor.
    Ik zoch al langer een mooi doel om actief aan deel te nemen maar vaak bleken die in Nederland georganiseerd te zijn en dan nam ik ook wel eens deel maar dan zat ik telkens met die grote verzendkosten… en nu blijkt dit zelfs dicht bij georganiseerd te worden… en tis voor zoeen goed doel al hoop ik dat er toch weinig dekens hoeven gebruikt te worden…
    Ik zal in tegen augustus eens contact opnemen via mail om eens af te spreken dat ik de dekentjes in het ziekenhuis kan komen afgeven, tegen dan heb ik er nog al een beetje meer kunnen maken.
    Fijne zondag nog.

    • Ja, fijn om mensen uit de regio te leren kennen.
      Ik doe regelmatig met enkele vriendinnen op de laatste dinsdag van de maand een handwerk-avondje (met wat thee en koekjes, je kent dat 😉 ). Misschien kan je in de toekomst wel eens mee komen doen ;). ALtijd fijn !!

      • oh, dat is leuk, als mijn man op tijd thuis is wil ik zeker dan wel eens deelnemen ja. (hij is vrachtwagenchauffeur en ja die uren… ) 🙂

  2. Nina, Ja Els, ook zoals tio, ben ik ook volop bezig met dekentjes te haken. Heb er ook reeds 4 klaar en ga ook verder. Was juist klaar met een ander goed doel, namelijk voor de kindjes van Aleppo. Ik heb daar veel voor gehaakt. Deze dekentjes zijn voor regio Antwerpen heb ik begrepen?? Zo ja dan kan ik deze later persoonlijk gaan afgeven ??

Geef een reactie

