De laatste zendingen van voor de eerste levering!

Ondertussen zijn er nog twee pakketten en een hele zak dekentjes toegekomen. En straks moet ik bij de post nog een pakketje afhalen! En dan kan maandag de vroedvrouw haar eerste dekentjes in ontvangst nemen.
Ik vraag me nog een beetje af of ik nu elk dekentje apart in een zakje moet steken of niet…

Ik sta wat achter met foto’s nemen en op de blog plaatsen, maar geen nood, ze komen er nog allemaal op 😉

 

 

3 gedachtes over “De laatste zendingen van voor de eerste levering!

  1. Wel dat wist ik ook niet… ik had hier al bij anderen hun fotos gezien dat ze die met een touwtje ofzo bij elkaar hadden geknoopt, maar ik liet ze zo omdat ik niet goed wist wat er verder mee zal gebeuren, mss doet de vroedvrouw het nu nog eens zelf of maakt het niet veel uit, als er toch iets specifiek moet mee gebeuren horen we het wel he.

  2. Ik vind het een super idee. In Nederland bestond dit al langer, daar zijn het quiltjes. Jammer dat het hier al niet langer bestond. Wij zouden er in elk geval heel “blij” mee geweest zijn.
    Dit geschreven door een trotse mama van een engeltje.

    • Hallo Sabrina. Hier in België worden in sommige ziekenhuizen ook quiltjes gegeven aan de engeltjes. Ik ben van de vereniging “Little Quilts of Love Oost-Vlaanderen” (en we hebben ook een afdeling in Antwerpen, Limburg, West-Vlaanderen en Vlaams Brabant. Er zijn ook nog 2 waalse afdelingen in Luik en Hainaut). Mijn diep medeleven in je verdriet en ik vind het jammer dat je geen troostdekentje hebt gekregen.

Geef een reactie

