Dijbeen voor dekentjes? :(

Alweer kwamen er prachtige dekentjes binnen en was mijn kleine meid blij ze te mogen open maken!

IMG_2851

En net toen ik de dekentjes wilde fotograferen, en ze daarom op de grond uitgespreid had, komt mijn kleine jongen daar aangelopen.
Hij schuift uit op het gebreide deken, valt op zijn knieën in grand-écart en breekt zijn dijbeen. 6 weken zit hij van ribben tot teen in de gips. En daarna kinesitherapie om terug te leren stappen. Onze trouwdag zal hij vanuit de buggy moeten meemaken. De arme jongen heeft ook zijn bijdrage geleverd, kunnen we nu wel stellen, telkens wanneer hij niet mee kan gaan springen, gaan schommelen of niet naar het speelgoed kan stappen waar hij even mee wil spelen. Gelukkig is hij een flinkerd en heeft hij er zich snel bij neer gelegd…

1174659_10151769804623851_611824159_n

Dank je wel voor de prachtige dekentjes, Cynthia Molenaar-Reitsma, Reina Teisman, Ellen Brugmans, Eva Cuypers, Wil Kuylaars en Ellis Lindeboom!

IMG_2862

IMG_2856

IMG_2857

IMG_2858

IMG_2859

IMG_2860

IMG_2861

10 gedachtes over “Dijbeen voor dekentjes? :(

  1. Wat een mooie dekentjes! Ik heb er hier ook bijna twee klaar. Kan nog wel even duren, want we gaan volgende week voor een aantal weken met vakantie. Ik ga er helemaal vanuit dat ze daarna ook nog welkom zijn…..

  2. Beste,
    Ik heb een hele tijd geleden een dekentje aangetekend verzonden.
    Volgens de Track and trace, is het pakketje bezorgd.
    Ik heb echter nooit een bevestiging gekregen, ook niet toen ik via een mailtje heb gevraagd of het dekentje goed was toegekomen.
    Dat vind ik eigenlijk wel jammer.
    Ik vind het dekentje ook nergens terug op uw posts.
    Dus wil ik toch nog eens vragen of het wel bij de juiste persoon is terecht gekomen?
    Je kan mijn dekentje hier zien : http://poekietoe2.blogspot.be/2013/07/onderweg.html
    Groetjes en nog veel succes met dit mooie initiatief.
    Tania

    • Hoi Tania,

      Oei, ik kijk even na of het per ongeluk tussen de dekentjes beland is die al gefotografeerd en beschreven zijn!
      Als ik de foto bekijk, herinner ik het dekentje immers wel, dus het is zeker toegekomen!

      Nog eens m’n excuses, het is waarschijnlijk tussen de mazen van het net geglipt!

      Groetjes,

      Els

  3. Hoi els heel veel beterschap voor jullie mannetje! En gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk geniet er van.
    En wat een mooie dekentjes weer!
    Groetjes Corrie Mulder

  4. aaaaaahhh jochie…..wát een pech kerel!!! dikke knuffel uit nederland hoor…wordt maar gauw weer de oude mannetje!!

    (wat een eer dat mijn dekentje mag prijken tussen die hele mooie andere…maar voor de eer deed ik het niet hoor…t is écht voor de kindjes…..wel super om te zien dat ie goed is aangekomen!!!!)
    groetjes van Cynthia

  5. Ik kom via Wendy’s linkje op je blog… Leuk initiatief… Ik zie wel of ik ook nog eens iets voor je kan haken!
    En je zoontje, dat is nu pech hebben, zo te zien, dat schatje toch… Soigneer hem maar, hij zal dat nodig hebben, groetjes Sofie

Geef een reactie

